2014年5月2日 星期五

屋企有隻咸豬手-自家製燻蹄 (附食譜)

我成日係度諗點解出面餐廳賣既燻蹄得幾片就咁貴既?
雖然整係好簡單,但都係心機餸黎既~
呢個對於新手黎講更加係無難度~ 

用開IPHONE影相同執相...之後Pat pat 痕換左NOTE1 用黎煲劇~但係影出黎既相太差~
最後部NOTE1 玩唔到1個月,我已經頂唔順換左NOTE2LTE~  影相終於快好多同唔會朦喇~~!
不過有人可以話我知有冇咩APPS 執相好的...






材料:


急凍咸豬手一隻 2.44磅約$45,我係凍肉店買的。(因為吉之島居然無!)
或者可以買新鮮豬手一隻都得既.

鹵水汁藥材料:

  香葉 4片、八角 3粒、花椒 1茶匙、甘草 2片、沙薑 6粒、草果 1個

(唔知係咩黎可以看上圖,上圖是兩次份量,去藥材鋪執約$10)
(一次份量,買5蚊就夠)
鹵水調味料:

  幼鹽 1湯匙、砂糖 2茶匙、雞粉 1茶匙、魚露 2湯匙、清水(份量以蓋過整隻豬水為準)雙蒸酒約2湯匙(最後等全部滾起後先下)

蒜蓉醋材料:

  紅蔥頭1顆切碎、蒜蓉 2顆切碎、幼鹽 少許茶匙、砂糖少許、魚露2湯匙、米醋 2湯匙、飲用水 1湯匙、紅辣椒切碎 (不吃得辣可不要)






做法:

 1. 豬手解凍,將清水煲滾,將豬手汆水備用。

    2. 將清水煲滾,將鹵水汁藥材料及調味料一同放入滾起後,
才再下雙蒸酒約2湯匙及再加入豬手 (水的份量蓋滿豬手)。

    3. 蓋上蓋,用大火滾30分鐘,(滾大約30分鐘時,可以試下鹵水的味道如何,如不夠味,可以再下鹽,糖,魚露等調味),之後轉中火滾1小時後熄火。

 4.將豬手浸在鹵水中約最少3小時或浸過夜。 (平時懶人做法,熄火後浸至睡覺前,就撈起,起骨,包保鮮紙放入雪櫃雪一晚,第2天晚上就可以有得吃~)  

 5.將豬手取出,起骨,然後用保鮮紙扎實,包2至3層最好。然後放入雪櫃,待結實比較易定型 (唔急住食就放最少3小時以上,隔夜最好,切出來的型會更好)。

 6. 將豬手從雪櫃取出,解去保鮮紙,切片、上碟,食時蘸蒜蓉醋。


提提你: 
1.豬骨可以用來煲骨,不用浪費~
2. 用保鮮紙包得愈實愈好,因為易定型
3. 用保鮮紙包後放雪櫃,之後食時再取出切片。
4. 未拆保鮮紙,可以放雪櫃兩三日喔。是派對食物其中一個好選擇~
5.如果係藥材鋪買草果,可以叫他幫你壓爛,易入味。

2 則留言:

  1. 開始有點後悔,點解唔娶個識煑飯的老婆o

    回覆刪除